Комунікаційна податкова платформа – взаємодія з бізнесом та громадськістю в ефективному форматі
Потребуєте детальних роз’яснень законодавства?
Необхідно оперативно вирішити нагальні питання податкової сфери?
Маєте пропозиції щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою?
Звертайтесь на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
Звернення від представників бізнесу та громадськості приймаються на електронну скриньку dp.ikc@tax.gov.ua.
Деклараційна кампанія 2025: своєчасно задекларуйте доходи, отримані у 2024 році!
Нагадуємо, що триває Деклараційна кампанія 2025.
Громадяни, які отримали у минулому році доходи, що підлягають декларуванню; фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2024 рік до 01 травня 2025 року.
До уваги роботодавців!
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 із змінами та доповненнями затверджені форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок).
Відповідно до п.п. 1 п. 4 розд. IV Порядку загальна частина додатка 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі – додаток 4ДФ) до Розрахунку містить інформацію про реквізити, де, зокрема:
- у рядку 01 відмічається відповідна клітинка «Звітний», «Звітний новий» чи «Уточнюючий» залежно від того, який Розрахунок подається;
- у рядку 04 навпроти напису «Працювало за трудовими договорами» проставляється кількість працівників, що працюють за трудовими договорами (контрактами) у звітному періоді, по яких здійснюється нараховування доходу за ознакою «101»;
- у рядку 05 навпроти напису «Працювало за цивільно-правовими договорами» проставляється кількість працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами у звітному періоді, за якими здійснюється нараховування доходу за ознакою доходу «102».
Згідно з п. 3 розд. V Порядку поданим і прийнятим до граничного строку подання вважається Розрахунок, який прийнятий контролюючим органом та пройшов всі контролі, у тому числі під час завантаження до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб, залишається чинним під час прийняття контролюючим органом наступного Розрахунку за такий звітний (податковий) період.
На підставі такого Розрахунку здійснюється коригування необхідних реквізитів та показників як у межах звітного (податкового) періоду, так і поза його межами.
Розрахунок, сформований для виправлення помилок за звітний (податковий) та за попередній періоди, не має містити інших додатків крім тих, у яких проводиться коригування.
У разі необхідності проведення коригувань Розрахунку з типом «Звітний» до закінчення строку його подання подається Розрахунок з типом «Звітний новий» (п. 4 розд. V Порядку).
Розрахунок з типом «Уточнюючий» подається після закінчення строку подання розрахунку з типом «Звітний» та/або «Звітний новий». «Уточнюючий» Розрахунок може подаватися як за звітний період, так і за попередні періоди (п. 6 розд. V Порядку).
Порядок заповнення «Звітного нового» та «Уточнюючого» Розрахунків при коригуванні сум податку на доходи фізичних осіб, військового збору є однаковим. Розрахунки «Звітний новий» та «Уточнюючий» подаються на підставі інформації з раніше поданих Розрахунків і містять інформацію лише за рядками з реквізитами або сумами нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до платника (п. 7 розд. V Порядку).
При цьому, для проведення коригувань платнику податків необхідно сформувати та подати Розрахунок з типом «Звітний новий» або «Уточнюючий», який має містити обов’язкові реквізити, визначені в рядках 01 – 05 та у рядку 031 для платників єдиного внеску, а також інформацію про додатки, у яких буде проводитись коригування, що визначені в рядку 06 цього Розрахунку. При цьому додатки, інформація щодо яких не коригується, у рядку 06 не вказуються та відповідно не подаються (п. 9 розд. V Порядку).
Порядок отримання технологічних сертифікатів в КНЕДП ДПС
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) інформує.
Юридичні особи отримують технологічні кваліфіковані сертифікати для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів, що інтегруються до обладнання інформаційної системи зазначеної юридичної особи. Ці технологічні кваліфіковані сертифікати забезпечують встановлення захищеного каналу безпечного обміну інформацією в режимі реального часу.
Для отримання електронних довірчих послуг та формування технологічного кваліфікованого сертифіката до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби (КНЕДП ДПС) звертається особисто керівник юридичної особи або відповідальна особа, передбачена п. 6 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2023 року № 798.
Документи, необхідні для формування технологічного кваліфікованого сертифіката:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи (далі – Реєстраційна картка) у двох примірниках (зразок заповнення Реєстраційної картки розміщено на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (https://ca.tax.gov.ua) у розділі «Отримання електронних довірчих послуг»/вкладка «технологічні сертифікати»);
- оригінал статуту юридичної особи (засновницького договору, рішення про створення юридичної особи, яке діє на підставі модельного статуту) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення) (крім тих, хто зареєструвався або вніс зміни в установчі документи, починаючи з 01.01.2016 та мають електронний примірник документів, який розміщено у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
Чи дозволяється уступка грошового зобов’язання або податкового боргу платника податків третім особам?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що грошове зобов'язання платника податків – це сума коштів, яку платник повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов'язання та/або інше зобов’язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
Податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений Податковим кодексом України (далі – ПКУ) строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному ПКУ.
Погашення податкового боргу – це зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом.
Нормами п. 87.7 ст. 87 ПКУ встановлено, що забороняється будь-яка уступка грошового зобов’язання або податкового боргу платника податків третім особам.
При цьому, положення п. 87.7 ст. 87 ПКУ не поширюються на випадки, коли гарантами повного та своєчасного погашення грошових зобов’язань платника податків є інші особи, якщо таке право передбачено ПКУ.
Нові форми податкової декларації платника єдиного податку доступні в Електронному кабінеті
1 квітня – початок звітування для платників податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування (податковий період – квартал). В електронному вигляді звітують вже понад 1,5 млн платників податків –спрощенців.
Податкові декларації платників єдиного податку для бізнесу (ідентифікатори форм F0103407, J/F0103309) за новими формами доступні в Електронному кабінеті платника податків.
Звертаємо увагу, що нові форми декларації містять розділ щодо визначення податкових зобов’язань по військовому збору. Просимо платників бути уважними при подачі звітності.
Податкову декларацію платника єдиного податку 1-3 груп підприємці можуть подати через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова», який розміщено на цифрових платформах AppStore або GooglePlay.
Презентаційні матеріали щодо подання декларації через мобільний застосунок доступні за покликанням: https://tax.gov.ua/mobilniy-zastosunok-moya-podatkova/prezentatsiyni-materiali/879290.html
Камеральна перевірка: порядок проведення
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
Відповідно до п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Нагадуємо, що згідно з абзацами першим – третім п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 ПКУ камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних системи обліку даних реєстраторів розрахункових операцій, даних Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального та Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах.
Статтею 76 ПКУ визначено порядок проведення камеральної перевірки.
Пунктом 76.1 ст. 76 ПКУ передбачено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов’язкова.
Камеральні перевірки податкових декларацій або уточнюючих розрахунків проводяться головними управліннями ДПС в областях та м. Києві, міжрегіональними управліннями ДПС по роботі з великими платниками податків, у яких перебувають на обліку платники податків, протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, – за днем їх фактичного подання.
За результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків.
Податковий борг, що перевищує 1 млн грн, з дня вручення платнику податкової вимоги несплачений протягом 240 к. д.: обмеження для керівника боржника
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) інформує.
У разі несплати протягом 240 календарних днів з дня вручення платнику податків податкової вимоги суми податкового боргу, що перевищує 1 млн грн, контролюючий орган може звернутися до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду керівника юридичної особи або постійного представництва нерезидента – боржника за межі України – до погашення такого податкового боргу (далі – тимчасове обмеження).
Контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання рішення суду:
- інформує про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони державного кордону, в порядку обміну інформацією, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони державного кордону;
- розміщує відповідну інформацію в Реєстрі керівників платників податків – боржників.
Закінчення дії тимчасового обмеження здійснюється у разі погашення суми податкового боргу, зазначеної у рішенні суду, у зв’язку з якою було застосовано таке обмеження, або у разі отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про зміну керівника юридичної особи або постійного представництва нерезидента-боржника, або у разі початку судових процедур у справах про банкрутство стосовно такого боржника.
Довідково: ст. 87 глави 9 Податкового кодексу України.
Заповнення заяви за формою № 1-ОПН
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) звертає увагу, що відповідно до п. 64.5 ст. 64 Податкового кодексу України та п. 3.4 розд. ІІІ, п. 4.4 розд. IV Порядку обліку платників податків і зборів (далі – Порядок № 1588) для взяття на облік нерезидента (іноземної компанії, організації) до контролюючого органу подається Заява нерезидента (для іноземної юридичної компанії, організації або її відокремленого підрозділу) за формою № 1-ОПН (далі – Заява за ф. № 1-ОПН), наведена у додатку 6 до Порядку № 1588, з копіями документів (з пред’явленням оригіналів).
Заява за ф. № 1-ОПН має примітки, які роз’яснюють питання заповнення заяви.
Порядок подання та заповнення заяви визначені також п.п. 4.4 та 4.11 розд. IV, розд. V, п.п. 9.2 та 9.3 розд. ІХ Порядку № 1588.
Взяття на облік, внесення змін, зняття з обліку відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Такі відокремлені підрозділи подають Заяву за ф. № 1-ОПН лише у випадку подання зміни даних про осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку.
Під час подання Заяви за ф. № 1-ОПН з позначкою «Зміна відповідальних осіб: керівника та/або особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» заповнюються розділи I, III, IV, VII та/або VIII.
За яких умов можлива реалізація алкогольних напоїв кінцевому споживачу з доставкою, у т. ч. сторонньою кур’єрською службою?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє, що реалізація алкогольних напоїв кінцевому споживачу з доставкою, у т. ч. сторонньою кур’єрською службою можлива:
► у разі внесення плати кінцевим споживачем за отримані алкогольні напої кур’єрській службі за наступних умов:
- наявності ліцензій на право оптової торгівлі алкогольними напоями у продавця та ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями у кур’єрської служби;
- наявності у кур’єрської служби місця здійснення роздрібної торгівлі (приміщення торговельною площею не менше 20 кв. метрів), яке обладнане реєстраторами розрахункових операцій та/або програмними реєстраторами розрахункових операцій;
- забезпечення дотримання вимог ст. 71 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817);
► у разі внесення плати кінцевим споживачем за отримані алкогольні напої продавцю за таких умов:
- наявності ліцензії на роздрібну торгівлю у безпосереднього продавця алкогольних напоїв;
- наявності у продавця місця здійснення роздрібної торгівлі (приміщення торговельною площею не менше 20 кв. метрів), яке обладнане реєстраторами розрахункових операцій та/або програмними реєстраторами розрахункових операцій;
- забезпечення дотримання вимог ст. 71 Закону № 3817.
Інформаційні джерела та сучасні формати комунікацій податкової служби Дніпропетровщини
Оперативне та якісне інформування платників про новації законодавства та результати діяльності податкової – важливий напрямок роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС).
Саме для цього створені та функціонують інформаційні ресурси податкової служби області, а саме:
- субсайт «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС України;
- сторінка «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook;
- сторінка «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» на YouTube-каналі.
Сучасним форматом спілкування органів податкової служби з платниками є комунікаційна податкова платформа. Її основне призначення – оперативне та результативне вирішення питань платників. Якщо у платника є питання у сегменті податкового законодавства, що потребують детальних роз’яснень або які необхідно оперативно вирішити, то платник може звернутись на створену окрему електронну скриньку комунікаційної податкової платформи ГУ ДПС (dp.ikc@tax.gov.ua). Також, за темами, які потребують роз’яснень та знаходяться у компетенції податкового органу, можна звернутись на цю платформу з пропозицією провести зустріч.
Для інформаційної підтримки платників у податковій службі Дніпропетровщини також працюють номери телефонів «гарячих ліній», за якими можна отримати консультації за напрямками роботи (https://dp.tax.gov.ua/kontakti/), зокрема:
► «гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків у ГУ ДПС
https://dp.tax.gov.ua/okremi-storinki/informatsiya--scho-oprilyudnyuetsya-rozporya/771495.html;
► номери телефонів «гарячих ліній» ГУ ДПС стосовно декларування громадянами та самозайнятими особами отриманих доходів
https://dp.tax.gov.ua/okremi-storinki/informatsiya--scho-oprilyudnyuetsya-rozporya/746766.html;
► перелік «гарячих ліній» ГУ ДПС з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН
https://dp.tax.gov.ua/okremi-storinki/informatsiya--scho-oprilyudnyuetsya-rozporya/638985.html;
► перелік додаткових «гарячих ліній» з питань погашення податкового боргу та видачі довідок про відсутність заборгованості
https://dp.tax.gov.ua/okremi-storinki/informatsiya--scho-oprilyudnyuetsya-rozporya/655652.html.
Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги номери телефонів «гарячих ліній» не працюють.
Інформаційні джерела ГУ ДПС – це оперативне доведення до платників новацій та норм законодавства, а також останніх податкових новин.
Користуйтесь інформаційними джерелами ГУ ДПС та приєднуйтесь до команди підписників сторінок ГУ ДПС у Facebook та на YouTube-каналі!
Алгоритм розрахунку податкової знижки за навчання
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що триває Деклараційна кампанія 2025.
За витратами, понесеними у 2024 році громадяни – платники податку на доходи фізичних осіб (ПДФО, податок) мають право на отримання податкової знижки. Для отримання податкової знижки податкова декларація про майновий стан і доходи за наслідками 2024 року подається платником по 31 грудня 2025 року (включно).
Нагадуємо, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати та/або у вигляді дивідендів, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).
Порядок застосування податкової знижки визначений ст. 166 ПКУ.
Для розрахунку податкової знижки, зокрема за навчання, визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального пенсійного фонду загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, а також на суму податкової соціальної пільги (ПСП) за її наявності. Інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих ПСП та утриманого ПДФО фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця.
Визначається сума (вартість) витрат платника податку – резидента, дозволених до включення до податкової знижки на підставі підтверджуючих документів.
Сума ПДФО, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку, розраховується наступним чином. Із суми ПДФО, утриманого (сплаченого) із заробітної плати за рік, віднімаємо суму ПДФО, визначену як добуток бази оподаткування, зменшеної на суму понесених платником податку витрат на оплату за навчання, та ставки податку.
Водночас, у разі отримання платником протягом звітного року доходів у вигляді заробітної плати, які оподатковувалися за різними ставками податку, сума ПДФО, на яку зменшуються податкові зобов’язання, розраховується шляхом визначення часток (у відсотках) доходу, оподаткованих за різними ставками ПДФО, в загальній сумі річного загального оподатковуваного доходу.
Нотаріуси зобов’язані щомісяця звітувати про договори купівлі-продажу, дарування та спадщину
Нотаріуси зобов’язані щомісяця подавати до контролюючого органу інформацію про посвідчені договори купівлі-продажу рухомого і нерухомого майна, дарування та свідоцтва про право на спадщину.
У звітах має зазначатися вартість кожного договору, сума сплаченого податку, а також інші дані, передбачені податковим розрахунком. Звітність подається у формі додатку 4ДФ, відповідно до наказу Мінфіну №4 від 13.01.2015. Позиція щодо необхідності подання нотаріусами інформації по формі та у строки, визначені для податкового розрахунку, погоджена з Міністерством фінансів України.
Вся подана інформація накопичується в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО). Вона використовується для:
- перевірки правильності нарахувань;
- заповнення громадянами декларацій про майновий стан і доходи, публічними службовцями – для заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- підтвердження доходів для підприємств, установ та організацій.
Якщо нотаріус не подасть інформацію або зробить помилки, то відповідні відомості будуть відсутні в ДРФО.
Оскільки нотаріуси виконують функції податкового агента в частині подання інформації про посвідчені договори, за порушення порядку подання такої інформації передбачена відповідальність.
За неподання або невчасне подання відомостей, а також за помилки у звітах передбачені штрафи:
- 1020 грн – за перше порушення;
- 2040 грн – за повторне порушення протягом року.
Довідково.
Новації передбачено змінами, внесеними з 01 січня 2025 року до Податкового кодексу України Законом України від 10 жовтня 2024 року № 4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану».
З 01 квітня 2025 року виробники та імпортери сигарет застосовують до мінімального акцизного податкового зобов’язання коефіцієнт 1,1
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
З 01 квітня до 31 грудня 2025 року виробники та імпортери сигарет застосовують коефіцієнт 1,1 до мінімального акцизного податкового зобов’язання.
За результатами декларування платниками акцизу за 2024 рік частка загальної суми податкових зобов’язань з акцизного податку у середньозваженій роздрібній ціні сигарет становить 55,8 відсотка, тобто є меншою за 60 %.
Відповідно до вимог Податкового кодексу України на вебпорталі ДПС України (https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/873808.html) оприлюднена інформація щодо:
- загальної суми податкових зобов'язань з акцизного податку на сигарети;
- середньозваженої роздрібної ціни продажу сигарет;
- показника (у відсотках), що характеризує частку загальної суми податкових зобов'язань з акцизного податку у середньозваженій роздрібній ціні продажу сигарет.
Розрахунок показників здійснено на підставі даних декларацій з акцизного податку всіх виробників та імпортерів сигарет за січень – грудень 2024 року.
На яких платників акцизного податку та на яку продукцію розповсюджується застосування коефіцієнта 1,1?
На всіх виробників та імпортерів тютюнових виробів за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10 (сигарети без фільтру) та 2402 20 90 20 (сигарети з фільтром).
У які періоди та при яких обставинах застосовується коефіцієнт 1,1?
- при розрахунку акцизного податку, який сплачується (з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання) за марки, отримані у період з 01 квітня по 31 грудня 2025 року поточного року (абзац другий підпункту 222.1.2 пункту 222.1 статті 222 Кодексу);
та
- при визначенні податкового зобов’язання у деклараціях з акцизного податку за звітні періоди квітень – грудень 2025 року.
Як відображатиметься в податковій звітності за 2025 рік застосування коефіцієнту 1,1 до розміру мінімального акцизного податкового зобов’язання?
У графі 17 «Мінімальне податкове зобов’язання, встановлене Кодексом (грн) за 1000 шт» додатку 2 до Декларації з акцизного податку за звітні періоди квітень – грудень 2025 року зазначається мінімальне акцизне податкове зобов’язання, збільшене на коефіцієнт 1,1.
Довідково:
Підпункт 14.1.602 пункту 14.1 статті 14 та пункт 221.6 статті 221 Податкового кодексу України з урахуванням змін, внесених законами України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII та від 18 липня 2024 року № 3878-ІХ.
Суб’єктам господарювання, які використовують ПРРО від ДПС
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) звертає увагу, що з урахуванням змін форми та змісту розрахункових документів/електронних розрахункових документів Державна податкова служба України оновила версію програмного забезпечення мобільних додатків безоплатного ПРРО від ДПС для операційних систем Android та iOS.
Оновлена версія розміщена на цифрових платформах Google Play та App Store, а також доступна для завантаження тут: https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/.
Зміни внесено відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 22.11.2024 № 601 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13» (із змінами та доповненнями).
Роботодавці мають дотримуватися трудового законодавства
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що наймати працівників можуть юридичні особи, фізичні особи – підприємці, а також фізичні особи, які беруть на роботу, наприклад, кухарів, нянь, водіїв. При цьому всі вони стають роботодавцями і мають дотримуватися трудового законодавства.
Часто роботодавці укладають з працівниками цивільно – правові угоди, а не трудові договори.
Наголошуємо, що у відносинах працівник – роботодавець має укладатися трудовий договір.
Цивільно – правова угода про надання послуг укладається в разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом.
Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає три основні кроки:
- укладення трудового договору;
- оформлення наказу про прийняття на роботу;
- повідомлення Державної податкової служби.
Якими засобами телекомунікаційного зв’язку приймається SAF-T UA?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
Згідно з підпунктом 16.1.5 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платник податків зобов’язаний подавати на належним чином оформлену письмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначених законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та зборів. У письмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний перелік документів, які повинен надати платник податків, та підстави для їх надання.
На виконання вимог пункту 85.2 статті 85 Кодексу загальний формат та порядок подачі такої інформації визначено наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 № 1393 «Про затвердження Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.01.2012 за № 44/20357, зі змінами та доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2020 № 561 «Про затвердження Змін до Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.11.2020 за № 1123/35406 (далі – Порядок), що набрали чинності з 27 серпня 2021 року.
Згідно з пунктом 2.2 розділу ІІ Порядку для приймання електронних документів (інформації) ВПП від платника податків контролюючий орган повинен мати:
- програмне забезпечення приймання та обробки електронних документів (інформації) ВПП із надійними засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки для накладання та перевірки кваліфікованого електронного підпису та направленого шифрування електронного документа (інформації) ВПП;
- чинні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, сформовані кваліфікованим надавачем для контролюючого органу.
Приймання SAF-T UA здійснюється через Електронний кабінет.
До уваги платників ПДВ!
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) інформує.
Згідно з п. 201.12 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у разі ввезення товарів на митну територію України документом, що посвідчує право на віднесення сум податку на додану вартість (податок) до податкового кредиту, вважається митна декларація (МД), оформлена відповідно до вимог законодавства, яка підтверджує сплату податку.
Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 ПКУ.
Відповідно до частини восьмої ст. 257 Митного кодексу України (далі – МКУ) митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі МД, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених МКУ для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться відомості, визначені МКУ.
За письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи та з дозволу митного органу відомості, зазначені в МД, можуть бути змінені або митна декларація може бути відкликана (частина перша ст. 269 МКУ).
Порядок внесення змін до МД та її відкликання визначено пунктами 33 – 38 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року № 450 (зі змінами) (далі – Положення № 450).
Згідно з п. 37 Положення № 450 після завершення митного оформлення зміни до митної декларації за формою єдиного адміністративного документа можуть вноситися, зокрема шляхом заповнення та оформлення митним органом аркуша коригування за формою згідно з додатком 4 Положення № 450.
Оформлений митним органом аркуш коригування є невід’ємною частиною відповідної МД за формою єдиного адміністративного документа.
Так, аркуш коригування заповнюється та оформлюється, зокрема у разі необхідності виправлення відомостей, пов’язаних з доплатою або поверненням митних платежів, у тому числі у зв’язку із скасуванням рішення митного органу.
Порядок оформлення аркуша коригування затверджено наказом Міністерства фінансів України від 06.11.2012 № 1145 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.11.2012 за № 1995/22307 (далі – Порядок № 1145).
Пунктами 12 та 13 Порядку № 1145 встановлено, що у разі складання аркуша коригування у випадку доплати або повернення митних платежів, штрафних санкцій (у разі наявності) заповнюються розд. II та III аркуша коригування. У розд. II аркуша коригування відображається розрахунок сум митних платежів за новими відомостями (графа 47 МД на бланку єдиного адміністративного документа), а до розд. III аркуша коригування вносяться фактичні відомості про доплату (повернення) митних платежів, штрафних санкцій (у разі наявності).
Відповідно до п. 4 розд. V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289, до розд. II «Податковий кредит» включаються, зокрема обсяги ввезених на митну територію України товарів, необоротних активів (рядки 11.1, 11.2 та 11.3), а також обсяги їх коригувань.
Пунктом 44.1 ст. 44 ПКУ передбачено, що для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим п. 44.1 ст. 44 ПКУ.
Враховуючи викладене, до податкового кредиту можуть бути включені суми ПДВ, сплачені при митному оформленні товарів, на підставі МД, дані якої відповідають первинним (бухгалтерським) документам. У разі допущення у МД помилок (зокрема таких, що мають вплив на розмір митних платежів), податковий кредит може бути сформований на підставі такої МД, за умови складання аркушу коригування до такої МД, який є невід’ємною її частиною (на підставі МД з урахуванням аркуша коригування, складеного до неї).
Онлайн-запис до електронної черги в ЦОПах – поліпшення якості та умов надання послуг платникам
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) інформує.
Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, ДПС України продовжує трансформацію в цифровий сервісний орган.
Так, для зручності платників для отримання послуг запроваджено дистанційний запис до Центрів обслуговування платників (ЦОП) – електронну чергу.
До електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue.
Також попередній запис на отримання послуг у ЦОПах доступний через Контакт-центр ДПС за телефоном 0800 501 007.
Плануйте візит заздалегідь – заощаджуйте свій час!
Державна податкова служба продовжує цифровізацію послуг для платників податків.
Чи може банк списати кошти з рахунку платника, який має податковий борг, на підставі платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) коштів?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
Стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (абзац перший п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
У разі, якщо податковий борг виник у результаті несплати грошових зобов’язань та/або пені, визначених платником податків у податкових деклараціях або уточнюючих розрахунках, що подаються контролюючому органу в установлені ПКУ строки, стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців такого платника у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей здійснюється за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу без звернення до суду, за умови якщо такий податковий борг не сплачується протягом 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку його сплати, та відсутності/наявності у меншій сумі непогашеного зобов’язання держави щодо повернення такому платнику податків помилково та/або надміру сплачених ним грошових зобов’язань, та/або бюджетного відшкодування податку на додану вартість. У разі наявності непогашеного зобов’язання держави перед платником податків у сумі, що є меншою за суму податкового боргу, ця норма застосовується в межах різниці між сумою податкового боргу та сумою зобов’язання держави (абзац другий п. 95.5 ст. 95 ПКУ).
Рішення про стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців такого платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей є вимогою стягувача до боржника, що підлягає негайному та обов’язковому виконанню шляхом ініціювання переказу у платіжній системі за правилами відповідної платіжної системи (абзац четвертий п. 95.5 ст. 95 ПКУ).
На підставі рішення суду або рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу про стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків в рахунок погашення податкового боргу контролюючий орган ініціює стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків на підставі платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) коштів, доставленої самостійно представником контролюючого органу або надісланої рекомендованим листом.
Орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку – фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження (п. 87.11 ст. 87 ПКУ).
Порядок виконання надавачами платіжних послуг дебетового переказу коштів без згоди платника визначений розділом IV Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 29 липня 2022 року № 163 (із змінами).
Про управління податковими ризиками
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
Державна податкова служба України активно впроваджує міжнародні підходи до управління, що ґрунтуються на управлінні податковими ризиками (комплаєнс-ризиками), адже це має вирішальне значення для досягнення стратегічних цілей Національної стратегії доходів України.
На субсайті «Територія високого рівня податкової довіри», який розміщено за посиланням https://tpd.tax.gov.ua, оприлюднено Перелік платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі – Перелік).
Перелік формується щоквартально, не пізніше останнього робочого дня березня, травня, серпня та листопада. Розраховані середні показники, які використовуються для формування Переліку, публікуються протягом 5 робочих днів після його затвердження. Для розрахунку всіх середніх галузевих показників, які беруться до уваги при формуванні Переліку, використовуються дані податкової звітності за останні 4 повні квартали (сумарно за 12 місяців). Заробітна плата розділяється на чотири квартали.
Платники податків, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), можуть бути включені до Переліку з першого числа місяця, що настає за податковим (звітним) кварталом, але не раніше одного календарного року з дати взяття такого платника на облік у контролюючому органі.
З нормами визначення платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та перевагами для них можна ознайомитися в Законі України від 18.06.2024 № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» та в наказі Міністерства фінансів України від 07.10.2024 року № 495 «Про затвердження Порядку формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (зі змінами).
Надали послуги з репетиторства – своєчасно задекларуйте доходи!
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що триває Деклараційна кампанія 2025.
У разі, якщо вчителі або викладачі, які надавали репетиторські послуги протягом минулого року, не зареєстровані фізичною особою – підприємцем або особою, яка провадить незалежну професійну діяльність у рамках діяльності з надання послуг репетитора, то такі особи зобов’язані задекларувати отримані доходи.
Звертаємо увагу, що до репетиторських належать, зокрема, послуги з виконання контрольних, курсових, дипломних робіт, підготовки дітей до школи, незалежного тестування, вступу до навчальних закладів, навчання з будь-яких предметів тощо.
Отже, громадяни, які отримали впродовж 2024 року доходи від репетиторства і не зареєстровані суб’єктами господарювання у рамках такої діяльності, в обов’язковому порядку мають подати до 01 травня 2025 року річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
За результатами декларування така фізична особа зобов'язана самостійно до 01 серпня 2025 року сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій нею податковій Декларації за 2024 рік (податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % і військовий збір у розмірі 1,5 %).
Нагадуємо, що Декларацію можна подати особисто платником або уповноваженою на це особою, надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення або відправити до податкової засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису у порядку, визначеному законодавством.
Чи може неповнолітня особа отримати ЕДП у КНЕДП ДПС та який порядок отримання?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) звертає увагу, що неповна цивільна дієздатність фізичної особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років (неповнолітня особа) визначена ст. 32 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV (далі – ЦКУ).
Відповідно до частини п’ятої ст. 32 ЦКУ неповнолітня особа має право самостійно укладати договір про отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП).
Отже, для отримання ЕДП неповнолітній особі віком від 14 до 18 років (у тому числі фізичній особі у віці від 16 років, зареєстрованій як фізична особа – підприємець) необхідно надати перелік документів для отримання ЕДП фізичній особі.
З переліком документів необхідних для отримання ЕДП фізичній особі, можна ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (КНЕДП ДПС) (https://ca.tax.gov.ua/), обравши відповідну категорію (також можливо надати документи за допомогою функції «Шеринг» застосунку «Дія»).
Сервіс Е-повідомлення
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) інформує.
Державною податковою службою України з метою підвищення рівня інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів, єдиного внеску запроваджено новий сервіс «Е-повідомлення».
Платники податків, користувачі електронного кабінету, мають можливість отримувати в розділі «Вхідні/вихідні документи/Вхідні/ Повідомлення» електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів (форма J/F14900) та миттєво здійснювати направлення до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми, заяву на перерахування коштів в електронному форматі.
Форма Е-повідомлення про помилкову сплату платежів містить
Податковий номер платника
Назва та код територіального органу ДПС
код території
отримано сплату [дата платіжної інструкції] по платежу [код платежу] «[назва платежу]» в розмірі [сума] грн за платіжною інструкцією № [номер платіжної інструкції] на рахунок [ рахунок IBAN].
У разі помилкової сплати просимо подати Заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.
Поряд з цим, посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є керівником підприємства, установи, організації, чи самозайнятою особою, чи фізичною особою – платником податків, також мають можливість отримувати додаткове повідомлення шляхом приєднання до сервісу «Info TAX».
Звертаємо увагу, що автоматична відправка електронних інформаційних повідомлень про помилкову сплату платежів здійснюється засобами ІКС ДПС о 9.00 годині в робочі дні, крім понеділка, за транзакціями про сплату за попередній банківський день.
Загальний фонд держбюджету отримав від платників Дніпропетровщини понад 8,3 млрд грн податкових платежів
Протягом січня – лютого 2025 року до загального фонду державного бюджету від платників Дніпропетровщини надійшло понад 8,3 млрд грн податків, зборів та платежів. Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Теодозія Чернецька, у порівнянні з минулорічним відповідним періодом надходження збільшились на понад 2,4 млрд грн, або на 41,4 відсотки.
Очільниця обласного податкового відомства висловила щиру вдячність всім, хто сьогодні відповідально ставиться до виконання своїх податкових зобов’язань.
«Триває реформа податкового адміністрування, ДПС посилює автоматизацію та цифровізацію податкових процесів. На постійній основі діалог податківців з бізнесом, спрямований на вирішення конкретних проблем платників, забезпечив позитивні зміни: питання, які виникають у суб’єктів господарювання під час їх діяльності, вирішуються оперативно. Конструктивно співпрацюємо задля спільного пошуку ефективних рішень для майбутнього нашої держави», – зазначила Теодозія Чернецька.
Як узгоджуються податкові зобов’язання: пояснення для платників податків
Податкове зобов’язання – це сума податку, яку платник повинен сплатити до бюджету. Але коли ця сума вважається остаточною та підлягає обов’язковій сплаті?
Коли податкове зобов’язання вважається узгодженим?
Податкове зобов’язання стає узгодженим у таких випадках:
- Якщо платник самостійно задекларував суму податку – вона вважається узгодженою одразу після подання декларації.
- Якщо податкова після перевірки нарахувала додаткові податкові зобов’язання, і платник не оскаржує це рішення – через 10 робочих днів після отримання податкового повідомлення-рішення (ППР) ця сума стає узгодженою.
Важливо!
Суми узгоджених податкових зобов’язань вносяться в облікову картку платника податків в автоматичному режимі.
Якщо виникають розбіжності, платник податків має право ініціювати звірку даних зі звітності на відповідність інформації в базах даних ДПС або оскаржити рішення податкового органу.
До закінчення строку на оскарження ДПС не здійснює стягнення сум податкових зобов’язань.
Що відбувається, якщо платник не погоджується з донарахуваннями?
Якщо платник податків не згоден із нарахованими сумами, він має право їх оскаржити:
Адміністративне оскарження (скарга в ДПС)
- Платник має 10 робочих днів з дня отримання ППР, щоб подати скаргу до ДПС.
- Під час розгляду скарги податкове зобов’язання не вважається узгодженим.
- Якщо ДПС залишає ППР без змін, сума стає узгодженою з дня отримання рішення ДПС.
Судове оскарження
- Якщо платник подає позов до суду, податкове зобов’язання залишається неузгодженим до моменту набрання судовим рішенням законної сили. Але сам факт подання позову ще не є підставою для виведення суми з податкового боргу.
Для цього необхідно отримати ухвалу суду про відкриття провадження (ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України).
Важливо!
Ухвала про відкриття провадження є важливим юридичним документом, який підтверджує факт судового розгляду спору про податкові зобов’язання.
Вона дає змогу платнику податків захистити свої права та уникнути автоматичного стягнення сум, доки суд не ухвалить остаточне рішення. При цьому ухвала може надходити до сторін по справі як в паперовому вигляді, так і в електронному через електронний суд (Електронний судовий сервіс). Натомість лист платника податків з інформацією про оскарження податкових зобов’язань не є юридично підтвердженим фактом судового розгляду спору.
- Якщо суд скасовує ППР – податок не підлягає сплаті.
- Якщо суд підтверджує ППР – сума стає узгодженою з моменту набрання рішенням законної сили.
Чому це важливо?
- Узгоджений податковий борг необхідно сплатити, інакше будуть нараховані штрафи та пеня.
- Якщо податкове зобов’язання неузгоджене (оскаржується), воно не підлягає примусовому стягненню.
Дії податкової щодо стягнення узгоджених сум податкових зобов’язань
Податкові органи мають різні повноваження щодо стягнення податкових зобов’язань.
Що робить податкова?
Надсилає вимогу про сплату боргу
- Якщо платник не сплатив податковий борг у визначений термін, податкова надсилає податкову вимогу (ст. 59 Податкового кодексу України).
- Вимога містить суму боргу та строк для його добровільного погашення.
У разі виведення суми з інтегрованої картки платника у зв’язку з оскарженням податкова вимога відкликається автоматично.
Якщо у вас виникли запитання щодо узгодження податкових зобов’язань, звертайтеся до контролюючого органу за місцем обліку або подавайте звернення через Електронний кабінет платника.
Реквізити бюджетних рахунків та рахунків для сплати єдиного внеску
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що інформація про відкриті Державною казначейською службою України бюджетні рахунки та рахунки для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для платників Дніпропетровській області розміщена на субсайті «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу ДПС в розділі «Рахунки для сплати платежів» за посиланням:
Головна/Рахунки для сплати платежів (https://tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/).
Водночас, Електронний кабінет забезпечує можливість автоматизованого визначення рахунків для сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на поточну дату конкретного платника податків відповідно до відкритих інтегрованих карток по даному платнику.
Також, своєчасне доведення платникам податків реквізитів рахунків для сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відбувається шляхом їх розміщення в центрах обслуговування платників.
У який спосіб платник податків подає заяву щодо проставлення апостиля та отримує документ з апостилем?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) інформує.
Правила проставлення апостиля на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджені спільним наказом Міністерства закордонних справ України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства фінансів України, Міністерства юстиції України від 17 березня 2023 року № 125/209/293/139/999/5 (далі – Правила).
Пунктом 2 Правил визначено, що апостиль проставляється, зокрема, на офіційних документах, що видаються Державною податковою службою України та її територіальними органами.
З метою отримання послуги з проставлення апостиля платник подає заяву з документом (документами), на якому (яких) необхідно проставити апостиль та документом (документами) про оплату послуги з проставлення апостиля або документом, що підтверджує право на звільнення від сплати, чи його копією, засвідченою в установленому порядку через скриньку для кореспонденції, встановлену в приміщенні Державної податкової служби України за адресою: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, або надсилає поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
Документ, на якому проставлено апостиль надсилається платнику на поштову адресу, зазначену у заяві щодо проставлення апостиля.
Нагадуємо, що Державною казначейською службою України відкрито новий рахунок для зарахування плати за надання послуг з проставлення апостиля ДПС.
Реквізити рахунку:
Отримувач: ГУК у м. Києві/м.Київ/22012500.
Код за ЄДРПОУ: 37993783.
Рахунок отримувача: UA598999980313080165031026001.
Надавач платіжних послуг отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.).
Призначення платежу:
Код виду сплати: 101.
Додаткова інформація запису: за надання послуг з проставлення апостиля.
В які строки надсилається податкова вимога та які відомості вона повинна містити?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) звертає увагу, що відповідно до п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова вимога разом з детальним розрахунком суми податкового боргу надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов’язання.
Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення податкового боргу та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов’язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
Податкова вимога надсилається (вручається) також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов’язань у встановлені ПКУ строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (п. 59.4 ст. 59 ПКУ).
Згідно з п. 59.1 ст. 59 ПКУ у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.
Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує ста вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. Строк давності, визначений п. 102.4 ст. 102 ПКУ для стягнення податкового боргу, у такому випадку розпочинається не раніше дня виникнення податкового боргу у сумі, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Як легалізувати трудові відносини?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення органу ДПС про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Якщо трудовий договір між фізичною особою та роботодавцем неукладений, то трудові відносини юридично не закріплено.
Тож, коли особа, яка виконує трудові обов’язки (тобто фактично перебуває в трудових відносинах) наполягає на оформленні трудового договору відповідно до вимог діючого законодавства, а роботодавець не бажає оформити трудові відносини належним чином, виникає необхідність доводити факт перебування у трудових відносинах працівника з конкретним роботодавцем.
Підтвердити факт перебування в трудових правовідносинах можливо як у судовому так і в позасудовому порядках.
В позасудовому порядку працівник може обговорити з роботодавцем свої права, а у разі негативного результату – направити звернення одночасно до територіальних органів Держпраці та ДПС.
Особливості встановлення факту перебування в трудових правовідносинах у судовому порядку визначені статтею 315 Цивільного процесуального кодексу України.
Фізична особа має право звернутися до суду за місцем її проживання з заявою про встановлення факту, що має юридичне значення, зокрема фактів від яких залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав фізичних осіб.
Звертаємо увагу, що роботодавцям не слід забувати про відповідальність за неофіційне працевлаштування працівників. На сьогодні законодавством передбачено такі види відповідальності: дисциплінарна, матеріальна, адміністративна, фінансова та кримінальна.
Триває Деклараційна кампанія 2025
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що триває Деклараційна кампанія 2025.
Детальніше про процес подання податкової декларації про майновий стан і доходи та важливі терміни можна дізнатися тут:
► Як подати декларацію (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/866521.html);
► Про терміни подання декларації (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/865606.html);
► Як отримати податкову знижку (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/870381.html);
► Оподаткування доходів за кордоном: що варто знати українцям? (https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/874065.html).
НСД: обмін інформацією для податкових цілей
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) повідомляє.
З метою забезпечення ефективного та комплексного протистояння розмиванню податкової бази й виведенню прибутку з-під оподаткування, підвищення рівня податкового контролю, збільшення бази оподаткування та унеможливлення застосування схем мінімізації податкових зобов’язань виникла потреба у впровадженні нових механізмів роботи ДПС
Отримання ДПС доступу до інформації про іноземні фінансові активи резидентів України за Загальним стандартом звітності надасть змогу:
- посилити контроль за своєчасністю та повнотою декларування доходів, що підлягають оподаткуванню;
- виявляти незадекларовані доходи для боротьби з ухиленням від сплати податків фізичними особами;
- підвищити ефективність застосування нових правил про оподаткування контрольованих іноземних компаній;
- отримати додаткове джерело податкової інформації під час впровадження непрямих методів контролю за оподаткуванням фізичних осіб
Запровадження обміну звітами в розрізі країн надасть змогу налагодити ефективний процес обміну інформацією з іноземними компетентними органами для здійснення економічного і статистичного аналізу, оцінки ризиків трансфертного ціноутворення та інших ризиків, пов’язаних з розмиванням податкової бази та виведенням прибутків з-під оподаткування
Майже 530,0 млн грн надійшло від платників рентної плати до місцевих бюджетів Дніпропетровщини
Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Теодозія Чернецька, від платників рентної плати у січні – лютому поточного року до місцевих бюджетів Дніпропетровщини надійшло майже 530,0 млн гривень. У порівнянні з відповідним періодом 2024 року надходження збільшились на понад 69,4 млн грн, темп росту – 115,1 відсотків.
«У сьогоднішніх непростих умовах спостерігається позитивна динаміка діяльності бізнесу у багатьох секторах економіки. Відповідальне ставлення до сплати податків – це гарантія фінансової стабільності держави і значна підтримка Збройних Сил України. Вдячні кожному платнику за своєчасне виконання податкових зобов’язань. Задля комфорту платників продовжуємо працювати над тим, щоб система податкового адміністрування була більш прозорою та ефективною», – зазначила очільниця обласного податкового відомства.
Деклараційна кампанія 2025 – триває!
У пресцентрі інформаційного агентства «МІСТ-ДНІПРО» у форматі Zoom відбулась пресконференція за участі заступника начальника управління – начальника відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб, податків з громадян та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Віталія Прокопенка.
Декларація про майновий стан і доходи подається відповідно до ст. 179 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 жовтня 2015 року за № 1298/27743 (зі змінами).
Строки подання декларації:
фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) та фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, наступного за звітним;
громадяни, у яких виникає обов’язок щодо подання податкової декларації, – до 01 травня року, наступного за звітним.
Важливо! За умови якщо у платника податку відсутні підтвердні документи щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел і суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлені згідно зі ст. 13 Кодексу, то відповідно до п.п. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Кодексу такий платник зобов’язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання податкової декларації до 31 грудня року, наступного за звітним;
фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у разі припинення підприємницької діяльності – протягом 20 календарних днів місяця, наступного за календарним місяцем, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням.
Важливо! У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності;
резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду;
фізичні особи, які заявляють право на податкову знижку, – до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним.
Платник податків самостійно обирає спосіб подачі декларації:
особисто або уповноваженою особою;
поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання (далі – поштою);
засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003 № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 № 2155 «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – електронна форма).
Громадяни, які отримували іноземні доходи та перебувають за кордоном, можуть надіслати декларацію поштою або в електронній формі. Подати декларацію в електронній формі можна, скориставшись приватною частиною Електронного кабінету.
У режимі «ЕК для громадян» електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку. При складанні декларації в Електронному кабінеті платника здійснюється часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.
Використання цього електронного сервісу:
скорочує час і витрати при поданні податкової декларації;
мінімізує помилки при заповненні декларації;
надає можливість подання копій первинних документів як додаток до податкової декларації в онлайн-режимі.
За несвоєчасне подання податкової декларації передбачена відповідальність відповідно до чинного законодавства. Відповідно до норм глави 11 Кодексу за порушення норм податкового законодавства передбачається фінансова та адміністративна відповідальність.
Випадки, за яких платники податків зобов’язані самостійно обчислити суму податку (збору), що підлягає сплаті до бюджету за результатами звітного податкового року шляхом подання до податкового органу податкової декларації, встановлені розділом IV Кодексу.
До них належать:
· отримання окремих видів доходів, що не підлягають оподаткуванню при виплаті, але не звільнених від оподаткування (п.п. 168.1.3 п. 168.1 ст. 168 Кодексу);
· отримання доходів від особи, яка не є податковим агентом (від інших фізичних осіб (резидентів або нерезидентів)) (п.п. 168.2.1 п.168.2 ст. 168 Кодексу);
· іноземні доходи (п.п. 170.11.1 п. 170.11 ст. 170 Кодексу).
Податкову декларацію також зобов’язані подавати:
· фізичні особи, які отримують доходи від підприємницької діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування (ст. 177 Кодексу);
· фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність (ст. 178 Кодексу);
· іноземці, які за результатами звітного року набули статус резидента України, мають відобразити доходи з джерелом їх походження в Україні та іноземні доходи (п.п. 170.10.4 п. 170.10 ст. 170 Кодексу);
· платники податку – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (п. 179.3 ст. 179 Кодексу).
Платники податку звільняються від обов’язку подання податкової декларації незалежно від виду й суми отриманих доходів платниками податку, які:
· є малолітніми / неповнолітніми чи недієздатними особами й водночас перебувають на повному утриманні інших осіб (у т. ч. батьків) і/або держави станом на кінець звітного податкового року.
Важливо! Податкова декларація від імені платника податку, який є неповнолітньою особою або особою, визнаною судом недієздатною, має бути подана опікуном або піклувальником (одним з батьків) до контролюючого органу за місцем проживання неповнолітньої особи (особи, визнаної судом недієздатною);
· перебувають під арештом або є затриманими чи засудженими до позбавлення волі, перебувають у полоні чи ув’язненні на території інших держав станом на кінець граничного строку подання податкової декларації;
· перебувають у розшуку станом на кінець звітного податкового року;
· перебувають на строковій військовій службі станом на кінець звітного податкового року.
Випадки, за яких подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, відповідно до п. 179.2 ст. 179 Кодексу.
Це стосується платників, які отримали:
· доходи, у тому числі іноземні, які згідно з Кодексом не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
· доходи виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу;
· доходи від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до Кодексу не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до цього розділу;
· доходи у вигляді обʼєктів спадщини, які відповідно до цього розділу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Кодексу.
Також податкова декларація не подається у випадках, прямо передбачених Кодексом.
У разі якщо платник податку зобовʼязаний подавати податкову декларацію відповідно до інших положень Кодексу, то в ній разом з іншими доходами зазначаються доходи, передбачені п. 179.2 ст. 179 Кодексу.
Право на податкову знижку
Звертаємо увагу, що крім обов’язку подання декларації про майновий стан і доходи, у громадян є можливість реалізувати своє право на податкову знижку. Порядок надання податкової знижки визначений статтею 166 Податкового кодексу України.
Платники податків мають змогу повернути частину коштів у вигляді податкової знижки у разі:
понесення протягом звітного року витрат, дозволених до включення до податкової знижки відповідно до п. 166.3 ст. 166 Кодексу, тобто податкова знижка надається, якщо у фізичної особи протягом звітного року були втрати на:
- навчання,
- отримання доступного житла за державними програмами,
- оплату допоміжних репродуктивних технологій,
- відсотки за іпотечним кредитом,
- внески на благодійність,
- страхові платежі (внесків, премій) за договорами довгострокового страхування життя,
- пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення
- тощо;
якщо витрати підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності, в яких обовʼязково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги). Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з декларацією.
Хто може отримати податкову знижку
Громадяни України, які офіційно працюють, а отже є платниками податку на доходи фізичних осіб, і мають реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) або довідку про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (що надавались раніше), а саме:
- Той, хто сплачує за своє навчання (наприклад, якщо студент офіційно працює та сплачує податки).
- Найближчі родичі: батько, мати, чоловік, дружина, діти, в тому числі усиновлені. Таким чином, чоловік може отримати податкову знижку за оплату навчання дружини, або мама – за навчання сина.
Дідусь або бабуся, тітка, племінник не мають права на податкову знижку. Цей нюанс слід враховувати при укладанні договору на навчання та заповненні платіжних документів.
Приватний підприємець отримати податкову знижку також не може. Це визначено, зокрема, підпунктом 14.1.170 статті 14 Податкового кодексу України.
Проте, фізична особа-підприємець має право на податкову знижку виключно як фізична особа у разі, якщо є найманим працівником та отримує доходи у вигляді заробітної плати та/або дивідендів по акціях, емітентом яких є юридична особа, що має статус резидента Дія Сіті.
Таким чином, ще раз звертаємо увагу, що отримати податкову знижку може лише фізична особа, яка отримує офіційно заробітну плату і сплачує з неї податок на доходи за ставкою 18%.
При цьому загальна сума податкової знижки не може перевищувати суму річної заробітної плати, зменшену з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Кодексу (крім випадку, визначеного п.п. 166.4.4 п. 166.4 ст. 166 Кодексу). У разі включення до податкової знижки витрат, передбачених п.п. 166.3.10 п. 166.3 ст. 166 Кодексу, податкова знижка не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, отриманого у вигляді дивідендів, крім сум дивідендів, що не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.
Використання права на нарахування податкової знижки лише за наслідками звітного податкового року. Таке право не продовжується та не переноситься на наступний рік, якщо громадянин не скористався своїм правом у встановлений строк. Так, декларація подається до 31 грудня року, наступного за звітним року.
У ДПС функціонуватиме єдиний уповноважений підрозділ з питань запобігання та виявлення корупції, – постанова Уряду
У Державній податковій службі України буде впроваджено єдиний уповноважений підрозділ з питань запобігання та виявлення корупції.
Реалізація такого експериментального проєкту передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2025 року № 337.
Основна мета – підпорядкування безпосередньо Голові ДПС всіх уповноважених підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції територіальних органів ДПС.
Це сприятиме незалежності єдиного уповноваженого підрозділу, допоможе зміцнити довіру платників до податкових органів за рахунок посилених антикорупційних заходів, прозорості та покращення управлінських процедур.
Завдяки запровадженню єдиного підходу до антикорупційної діяльності в ДПС, мінімізації ризиків конфлікту інтересів буде підвищено ефективність антикорупційної боротьби на національному рівні.
Координатором проєкту виступає Міністерство фінансів України, а його учасники – структурні підрозділи з питань запобігання та виявлення корупції апарату і територіальних органів ДПС та Національне агентство з питань запобігання корупції.
Запроваджені зміни реалізуються рамках виконання Національної стратегії доходів до 2030 року.
Cервіс «Пульс» Державної податкової служби України
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) нагадує, що сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати інформацію можна, здійснивши наступне:
Крок 1
Наберіть номер телефону 0800-501-007.
Крок 2
Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач з 8.00 до 19.00, у п'ятницю з 8.00 до 18.00 (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть 1.
Крок 3
Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.
При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Крок 4
У неробочий час з 19.00 до 8.00, у п'ятницю з 18.00 (також субота та неділя) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач.
Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.
Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, єдиного внесу на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що надходять електронною поштою.
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування: Нікопольський район) |